Regulamin świadczenia usług i sprzedaży
w sklepie internetowym www.cuplife.pl
I. Informacje ogólne
Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z serwisu www.cuplife.pl oraz zawierania umów sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego.
Właścicielem sklepu jest firma CupLife Mateusz Cieśla, z siedzibą przy Wola Nieszkowska 116, 32-700 Wola Nieszkowska, NIP: 8681986809, e-mail: kontakt@cuplife.pl.
Klient zobowiązany jest do zapoznania się z regulaminem przed złożeniem zamówienia. Złożenie zamówienia oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
Regulamin dostępny jest nieprzerwanie na stronie Sklepu w formacie umożliwiającym jego zapisanie i odtworzenie.
II. Definicje
Sklep – serwis internetowy dostępny pod adresem www.cuplife.pl
Sprzedawca – CupLife Mateusz Cieśla, prowadzący działalność gospodarczą zgodnie z prawem polskim
Klient – każda osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna dokonująca zakupu
Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu niezwiązanego z działalnością gospodarczą
Towar – produkty fizyczne oferowane w Sklepie
Pośrednictwo sprzedaży – realizacja zamówienia przez zewnętrznych Dostawców
Dostawca – podmiot zewnętrzny, realizujący fizyczną wysyłkę towarów
III. Warunki techniczne korzystania ze Sklepu
Do korzystania ze Sklepu wymagane są:
dostęp do Internetu
przeglądarka z obsługą JavaScript i cookies
aktywny adres e-mail
Klient zobowiązuje się nie podejmować działań zakłócających działanie Sklepu.
IV. Zakres i charakter świadczonych usług
Sprzedawca prowadzi sprzedaż towarów przez Internet.
Niektóre towary dostarczane są przez Dostawców, z którymi Sprzedawca współpracuje.
Umowa zawierana jest między Klientem a Sprzedawcą, który odpowiada za jej wykonanie.
V. Składanie zamówień
Zamówienia można składać 24/7 poprzez stronę www.cuplife.pl
Klient może kupować jako gość lub po założeniu konta.
Umowa zawierana jest z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia zamówienia.
Klient zobowiązuje się do podania prawdziwych danych niezbędnych do realizacji zamówienia.
VI. Ceny i formy płatności
Wszystkie ceny wyrażone są w PLN i zawierają VAT.
Do ceny towaru doliczany jest koszt dostawy – widoczny przy składaniu zamówienia.
Dostępne metody płatności:
przelew bankowy
płatności online (BLIK, karta, szybki przelew)
inne systemy widoczne na etapie zamówienia
VII. Realizacja i dostawa
Czas realizacji: 3–14 dni roboczych.
W przypadku braku towaru – Klient zostanie poinformowany.
Maksymalny czas realizacji to 30 dni.
Towar wysyłany jest na adres wskazany przez Klienta – firmą kurierską lub pocztą.
VIII. Odstąpienie od umowy
Konsument ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od odbioru towaru.
Aby skorzystać z prawa – należy złożyć oświadczenie i zwrócić towar na wskazany adres.
Zwrot środków następuje w ciągu 14 dni od przyjęcia zwrotu.
Koszt zwrotu pokrywa Klient.
Prawo nie przysługuje m.in. przy produktach personalizowanych lub higienicznych po rozpakowaniu.
IX. Reklamacje
Sprzedawca odpowiada za zgodność towaru z umową.
Reklamacje można zgłaszać na: kontakt@cuplife.pl
Należy podać dane kontaktowe, nr zamówienia, opis problemu i załączyć dokumentację (np. zdjęcia).
Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie do 14 dni kalendarzowych.
X. Konto użytkownika
Założenie konta umożliwia:
przegląd historii zamówień
aktualizację danych
szybsze składanie zamówień
Usunięcie konta możliwe na żądanie Klienta.
Sprzedawca może zablokować konto w przypadku naruszenia regulaminu.
XI. Opinie i treści Klientów
Opinie mogą być publikowane tylko przez osoby, które kupiły produkt.
Opinie nie mogą zawierać treści obraźliwych, wulgarnych lub nieprawdziwych.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do moderacji opinii.
XII. Ochrona danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest CupLife Mateusz Cieśla.
Dane przetwarzane są w celu realizacji zamówień i działań marketingowych (po wyrażeniu zgody).
Dane mogą być przekazywane partnerom w zakresie niezbędnym do realizacji umowy.
Klient ma prawo do:
wglądu, poprawiania, usunięcia danych
ograniczenia przetwarzania
przenoszenia danych
wniesienia sprzeciwu
skargi do UODO
XIII. Odpowiedzialność
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia wynikające z:
działania siły wyższej
błędnych danych Klienta
opóźnień kurierów
Reklamacje dot. przesyłek należy zgłaszać zgodnie z regulaminem przewoźnika.
XIV. Postanowienia końcowe
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmian regulaminu z ważnych przyczyn (np. zmiany prawa, rozszerzenie oferty).
Klienci zostaną poinformowani o zmianach z 14-dniowym wyprzedzeniem.
W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w tym:
ustawa o prawach konsumenta
ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną
RODO
Kodeks cywilny
